29.5.2023

Lähetimme huhtikuun lopussa palautekyselyn yli 4000 asiakkaallemme ja iloksemme saimme paljon vastauksia niin kiitoksina kuin myös työtämme kehittävänä palautteena. Vastauksia tuli liki 500. Kysely toteutettiin samanlaisena kuin vuonna 2021 tehty kysely, ja tyytyväisinä saimme todeta, että asiakkaidemme mielestä olemme edelleen yhtä hyvä ja suosituskelpoinen laboratorio kuin kaksi vuotta sitten. Asiakastyytyväisyysmittarina toimiva NPS-luku on palautteenne mukaan 80 (net promoter score, asteikko -100 – +100). Tämä on huikea tulos, kiitos luottamuksestanne meitä kohtaan!

Labroc Oy:n NPS (net promoter score), 2023

Palvelujemme osalta erityisen hyvää palautetta sai henkilökuntamme asiantuntijuus, asiakaspalvelumme, tulosten nopea toimitusaika sekä raporttiemme laatu. Myös näyte- ja tarviketoimituksemme pelaavat jouhevasti. Kehittämiskohteeksi tulemme nostamaan sähköisen palvelukanavamme eli OmaLabrocin käytettävyyden sujuvoittamisen. Työ on jo aloitettu ja parannuksia tuodaan järjestelmään kesän aikana.

Käymme läpi kaiken saamamme palautteen huolellisesti, olemme tarvittaessa yhteydessä asiakkaisiimme ja teemme jatkossakin parhaamme kehittääksemme edelleen toimintaamme. Suuret kiitokset arvokkaasta palautteesta!

Vastaajien kesken arvoimme kolme Leatherman-työkalua ja onnekkaat voittajat on tavoitettu.