15.12.2021

Toteutimme marras-joulukuun vaihteessa asiakastyytyväisyyskyselyn, johon saimme lähes 500 vastausta. Kiitos kaikille palautteista ja kommenteista!

Meitä ilahdutti suuresti tulos, jonka mukaan 81 % asiakkaistamme ovat valmiita suosittelemaan palvelujamme kouluarvosanoin 9 tai 10. Myös suuri sanallisen palautteen määrä oli meille mukavaa luettavaa: saimme runsaasti kehuja erityisesti nopeasta ja asiantuntevasta palvelusta. Asiakkaamme arvostavat, että tutkijamme ovat helposti tavoitettavissa ja heidän kanssa on mutkatonta keskustella tutkimuksista. Henkilökuntamme yhteystiedot sekä vastuualueet löytyvätkin kätevästi https://labroc.fi/ota-yhteytta/

Nopeaan palveluumme aina analyysivastauksiin saakka liittyvät osaltaan logistiset palvelumme. Logistiikkaa sujuvoittaa asiakkaidemme palautteen mukaan niin mahdollisuudet asioida toimipisteissämme viidellä paikkakunnalla kuin näytteiden jättömahdollisuus eri kaupungeissa sijaitseviin postilaatikoihin ja nopeat kuriiritoimitukset suoraan laboratorioihin. Ajantasaiset tiedot postilaatikoihin ja muihinkin näytetoimituksiin liittyen löytyvät nekin nettisivuiltamme (https://labroc.fi/naytetoimitukset/).

Muistathan, että OmaLabrocin kautta tilatut Matkahuollon Lähellä- paketit ovat asiakkaillemme maksuttomia. OmaLabrociin kannattaa muutoinkin tutustua – sähköinen palvelukanavamme nopeuttaa analyysitilausten tekoa ja pitää raportit hyvässä järjestyksessä. Keväällä käyttöönotettuun mobiilisovellukseen saimme erinomaisia kehitysehdotuksia, kiitos arvokkaista kommenteista. 

Webinaareihin toivottiin jatkoa, ja suunnittelemmekin jo tulevaa vuotta myös webinaarien osalta. Otamme mielellämme vastaan toiveita webinaarien aiheista!

Käymme huolella läpi kaikki palautteet ja kehitysehdotukset, ja toiveet otamme tehtävälistoillemme. Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneiden kesken arvoimme kolme Leatherman-työkalua ja arpaonnen suosimille henkilöille onkin jo soiteltu.

Labroc Oy:n NPS (Net Promoter Score), 2021